Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Frans en Anja Geuza - WaarBenJij.nu Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Frans en Anja Geuza - WaarBenJij.nu

Een dag voor vertrek

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anja

10 Mei 2019 | Nederland, Doetinchem

Vandaag heb ik heerlijk een dagje vrij, en volop tijd om mijn tas in te pakken en thuis de boel schoon achter te laten. Uiteraard worden nog even de reisdocumenten gecheckt en ingecheckt bij de luchtvaartmaatschappij en de kamperverhuurder. Die heeft vanmorgen gemaild dat we onze camper al om 09:00 uur kunnen ophalen op zondag. Dat is mooi meegenomen dus.

Anja is vandaag nog aan het werk en komt vanavond laat naar Doetinchem zodat we morgen vroeg, vroeg in de ochtend kunnen afreizen naar Schiphol.

Ondertussen hebben we nog veel contact met de vrienden in Canada die we gaan bezoeken. Carola is heel meedenkend over van alles en nogwat, van lakens tot wat we gaan eten in Clearwater. We gaan het allemaal zien.

• 10 Mei 2019 - 16:09

Marcel & Mascha :

Geniet ze en veel plezier in Canadaaaaag

• 10 Mei 2019 - 20:17

Carola:

We zien er erg naar uit jullie te zien! Hele goede reis en veel plezier deze eerste week van jullie rondreis door "ons" mooie land :) Tot volgend weekend!